Bloggarkiv

onsdag 11. mars 2015

Ukens instruktør

BODYATTACK med Jennifer


En høy-intensitetstime med øvelser som passer for alle fra nybegynner til de som blir totalt avhengig. Vi kombinerer atletiske bevegelser som løping, utfall og hopping i tillegg til styrkeøvelser som armhevinger og knebøy. Vi trener hardt sammen, men har det også gøy!
Kom gjerne for 30 min de første gangene.

 











              



Jeg er en energisk instruktør som er opptatt av å trene variert, og er derfor instruktør i flere typer gruppetimer som til sammen inneholder utholdenhet, styrke og bevegelighet. Med det håper jeg å inspirere deltakere til å trene variert også. I tillegg er jeg opptatt av at deltakere skal få treningsytbytte av treningen. Derfor gjør jeg mitt beste for å være en god coach for teknikken i øvelsene.
Ved siden av BODYATTACK instruerer jeg BODYPUMP, CXWORX, BODYBALANCE og Sykkel 1.

Velkommen til trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar