Bloggarkiv

onsdag 22. april 2015

Ukens PT

Lars Olav Løndal


Mitt navn er Lars Olav, 28 år og livsnyter! 
Jeg har stor tro på du skal gjøre hva som gjør deg lykkelig. Vi har alle et liv og det må vi utnytte til det fulle. Livet mitt handler om å "samle"på gode opplevelser med mennesker jeg er glad i, gjerne kombinert med god mat!


Det å kunne benytte min kunnskap og lidenskap til å hjelpe andre er en fantastisk følelse. Jeg er
utrolig privilegert som får gjøre det jeg elsker hver dag sammen med fantastiske mennesker, og
på en arbeidsplass med gode verdier og stort fokus på utvikling.

Jeg har også vært så heldig at jeg har fått starte mitt eget livsstilsendring konsept, ”Just Move”.
Her fokuserer vi på gode valg i hverdagen og treningsglede for å stimulere til økt energi og
vektnedgang.

Mat er et grunnleggende behov alle mennesker har, ingen kan leve uten. Et sunt balansert
kosthold i kombinasjon med fysisk aktivitet (og et stort smil) er beste oppskrift på et langt og
sykdomsfritt liv. Kroppen er en fantastisk maskin som er avhengig av riktig drivstoff for å
fungere optimalt. Vi har kun fått utlevert en, så det gjelder å ta vare på den.

Jeg er opptatt av at trening skal være funksjonelt, morsomt og gi mestring. Mestring gir
motivasjon og motivasjon gir resultater. Kombiner dette med et bra kosthold og du vil finne
veien til suksess!


Med funksjonell trening mener jeg at det vi gjør under mine timer skal ha en overføringsverdi til
livet vi lever utenfor. Jeg ønsker å dele min kunnskap så du kan prestere best mulig på
hjemmebane. Om du skal bli bedre innenfor en spesifikk idrett, har en krevende jobb med mye
sittestilling eller om du bare ønsker å holde deg sterk og skadefri – vi legger opp timene derfra.
Dine mål er mine mål!


«Do something today that your future self will thank you for»





Utdannelse og kurs:

Personlig trener (AFPT) 2014

Kettlebell (ATA) 2014

CrossFit level 1 Coach 2014

CrossFit kids Coach 2014

Optimal Bevegelse 2015

Bachelor i ernæringsfysiologi (2015)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar