Bloggarkiv

fredag 27. mars 2015

Ukens instruktør

Grethe

Jeg har trx, sykkel og bootcamp - og er veldig glad i musikk og å motivere medlemmene på timene. 


Trx: Variert trening med slynger som kan trene hele kroppen. Kjerne muskulaturen brukes i aller høyeste grad. Jeg liker å variere og kombinere øvelsene, slik at man får trent hele kroppen og de store muskelgruppene. Alle klarer det meste, og jeg er der for å motivere!



Sykkel intervall:- tøff musikk, blir litt ekstra engasjert og pusher på. 

Ellers er jeg blid, motiverende og tror jeg kan"lese" kunder hvis noen er litt usikker på for eksempel trx, og å hjelpe dem til de får det til. Prøver å få med kunder på timene for at dem skal se og oppleve at sal timer ikke er skummeltThumbs up signSmiling face with open mouth 


Bootcamp: Jeg har ikke hatt denne så mange ganger, men som sagt er mye av jobben å motivere for meg. Her er det hardbarka trening, hvor du selv velger utfordringsnivået. Du får trent alle de store muskelgruppene, og vil komme ut av timen med ny inspirasjon. 

Håper å se deg på timene mine! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar